Retourneren
Je kunt items binnen 10 werkdagen na aankoop retourneren. Terugbetalingen worden gedaan naar dezelfde rekening waarmee je betaald hebt, zodra de retour bij ons binnen is. Retouren worden alleen in behandeling genomen, als:
-
Je een geldig aankoopbewijs hebt.
-
De producten ongedragen en niet beschadigd zijn.
-
Sets kunnen niet gedeeltelijk worden geretourneerd.
Let op: World's Finest kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het verliezen of beschadigen van geretourneerde items. Bewaar je verzendbewijs met trackingcode tot de terugbetaling heeft plaatsgevonden.
Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar support@worldsfinest.nl. Vermeld hierin: je naam, het artikel dat je wil retourneren en de reden van retour. Verstuur de retourzending (retourkosten zijn voor eigen rekening) naar onderstaand adres:
World's Finest
Tav Sylvia Jaski
Kazernestraat 12
1398AN Muiden
Nederland
Als je een item wilt omruilen, adviseren we je om ons retourbeleid te volgen en het item dat je niet wil houden, naar ons te retourneren. Vervolgens plaats je een nieuwe bestelling en kies je het juiste item.
Terugbetaling
Tussen ontvangst van je retour- en de terugbetalingsprocedure kunnen 5 werkdagen zitten. Nadat je geretourneerde artikel is verwerkt, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de retour. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening van de oorspronkelijke betaalmethode.
Defect
In het onwaarschijnlijke geval dat je een verkeerde bestelling of een defect artikel hebt ontvangen, stuur een bericht naar support@worldsfinest.nl en vergezel je bericht van een foto van het sieraad. Wij sturen je per e-mail een bevestigingsbericht en zullen een nieuw exemplaar van het sieraad naar je toezenden. Als het artikel niet op voorraad is, maken we een pre-order en ontvang je de bestelling zo snel mogelijk.